söndag 12 februari 2012

Backflip Track

Vi är tillbaka på hotellet efter en heldag på motocrossbanan. Det gick helt okej att ha med sej L men inget jag skulle vilja göra varje helg. Tack och lov för att C lagt sin proffessionella motocrosskarriär på hyllan, fy för att vara en motocrosswife!

Här har dom halvnakna tjejer som går längs startlinjen med sekundskylten, något som i varje fall inte fanns i Sverige på den tiden jag tävlade. Ser förbaskat löjligt ut om du frågar mej! Men för att säga nåt positivt om dagen så var det kul att se alla duktiga riders, vi slapp regn och L tyckte att iaf första halvan var väldigt spännande.

Imorgon bär det av hemåt igen, för C fortsätter resan ner till farmen men jag, pappa, J och L stannar i QT. Det är förresten dags att börja packa, nästa vecka vecka flyttar vi igen. Jag hoppas på att rullgardinerna jag beställt för huset dyker upp snabbare än vanligt. Det kunde nämligen ta upp till 4(!) veckor sa säljaren i butiken. Kan bli en aning svårt att sova innan vi har dem!


Lite bilder från dagen:


Världsmästaren Ben T imponerade i vanlig ordning





L hade V.I.P utsikt från pappas axlar


J tyckte att det var kul att hänga på en mx-bana igen


Öga, näääsa och MUN! En populär lek vi har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar