lördag 4 februari 2012

Uppåt igen

Efter två fina dagar med dem som betyder mest; min lilla familj, mår jag mycket bättre. Just idag började vi dagen tillsammans alla tre men jag och C fick även möjlighet att njuta av hel massa cykling och senare en middag på tu man hand medan farmor satt barnvakt.

Vi har bestämt oss för att stanna ännu en dag i Queenstown (hurra!), och imorgonkväll ska vi ut och äta middag med vår builder A och hans fru T som blir min framtida business partner om allt går enligt planerna! Spännande, vi kommer att ha massor att prata om - det vet jag redan nu.

Här är hemsidan för Fitness for Life om ni är nyfikna och vill läsa lite mer, gå speciellt in och titta under testimonials för att få en bild av hur omtyckta och populära klasserna är!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att det hänt något jobbigt, men ofta öppnar det(precis som du skrev) upp för ngt nytt och bra! Skönt iallafall att du mår bra nu! Och spännande med Fitness for Life!!

    SvaraRadera
  2. Helt sant, det kommer något bra ur det mesta. Och hur ofta tittar man inte tillbaka och tänker; "att om xx aldrig hänt så hade jag ju gått miste om xxx"!

    SvaraRadera