torsdag 9 februari 2012

Helt overkligt

Jag kan inte riktigt förstå att om bara två timmar landar min pappa och bror på NZ. Min bror har varit här en gång tidigare, 2007 kom han och mamma hit efter en oförglömlig roadtrip i Australien. Det är en resa jag aldrig glömmer, vi tre i en stor husbil i Australiens Outback! Och sen dom fina veckorna vi hade tillsammans här på NZ förstås.

Nu är det dags för pappa att uppleva Nya Zeeland för första gången. Jag har tjatat sen jag hit flyttade, i hela 5 år men skam den som ger sej, nu är han ju snart här! Jag är övertygad om att även han kommer att bli förälskad i landet, det blir nämligen alla. Har aldrig hört någon som inte gillar det här landet.

Nu har jag lite pyssel att fixa här hemma innan det är dags att åka till flygplatsen.. wihoo!

1 kommentar:

  1. Hoppas nu att ni får en jätte bra tid tillsammans! Kram kusinen i Uppsala :)!

    SvaraRadera