fredag 10 februari 2012

Tempo

Imorgon drar vi från Queenstown och mot Timaru och The Nationals i motocross. Jag bokade precis två nätter i en lägenhet i Lake Tekapo för oss alla 5, blir toppen att göra ett stopp där både på vägen till Timaru och sen på vägen hem. Att först kolla på motocross en hel dag och sen köra i 4 timmar hem med L skulle aldrig gå, och jag kan förresten inte tänka mej nåt värre själv heller. Jag kommer ofta på mej att vara tacksam för att ha L att skylla på ;)

Nu ska jag hoppa i säng, lång dag som väntar imorgon.


Tog en liten promenad sent ikväll, bara för att jag kunde! Är så van att vara fast inomhus när L somnat, men nu har jag ju plötsligt en trio av barnvakter att välja bland - lyx :)


Det var dock rysligt kallt, syns nästan att mitt ansikte är stelfruset




Queenstown by night



1 kommentar:

  1. Vad roligt det är att jag kan följa bloggen och se hur ni har det, vilka fina bilder. Ha det så bra. Rosie.

    SvaraRadera