fredag 3 februari 2012

Everything happens for a reason?

Igår var jag med om nåt tråkigt, blir för privat att skriva vad men det ruskade helt klart om mej och jag har kännt mej ledsen och illa till mods hela dagen. Samtidigt så försöker jag tänka att i det här fallet kanske det var just "for a reason". Att det öppnar till andra möjligheter som jag tidigare inte sett...

Var iallafall iväg på T:s fitness klass imorse och jäklar i mej vad jobbigt det var, hon kör verkligen stenhårt med sina deltagare - jag var knallröd som en liten gris efteråt! Men otroligt skönt att få ta ut sej riktigt ordentligt, och bli sporrad av att man har ett helt rum med deltagare som gör samma sak. T berättade att morgonens 6 o clock class hade varit så full att hon fått ha 4 personer ute på gräsmattan, hela 22 stycken kom! Inte undra på att hon behöver hjälp, hennes business växer varje vecka. Det blir ett par stora skor att fylla, för hon är verkligen superduktig och har en energi och ett go som jag sällan sett. Men man ska aldrig försöka kopiera utan tar jag över några klasser så får jag försöka hitta min egen stil.

Ikväll har vi varit på BBQ hos E och A o deras lilla M, det var  jättetrevligt och kidsen hade "the best time ever" tillsammans. Något som resulterade i en väldigt smidig nattning, skönt! Nu ska vi kolla på film här och ha fredagsmys!


Lite foton från Dalefield där vi var på BBQ:








Katten var kvällens höjdpunkt om du frågar Lewis och Mia!



2 kommentarer:

  1. Usch då, det låter inte kul alls det du varit med om. Men det är ju oftast så, att allt händer av en anledning, även om det är svårt att se det på en gång. Skickar styrkekramar till dig!
    /Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Caroline, och det är nog sant att det mesta sker av en andledning. Även om man har svårt att se det direkt, men när man får lite perspektiv så kommer det nåt positivt ur allt :) Kram

      Radera