fredag 24 februari 2012

Värre än vanligt


Idag har vi plöjt på i ett tempo värre än vanligt och hunnit med både motocross i Cromwell och DH-cykling här i Queenstown. Nu är jag som gelé i hela kroppen! Det är en känsla som är rätt skön men mindre kul är huvudvärken jag har. Jag vurpade på crossen och slog i huvudet rätt hårt i marken - tur att man har hjälm!

Förhoppningsvis är värken borta imorgon. Ska lägga min lille älskling nu och sen ta en lång varm dusch och sjunka ner i soffan!


På crossbanan i Cromwell:


Banan var riktigt blöt på sina ställen så det gällde att gasa ordentligt och få upp framhjulet - något C hade full koll på!


Bevan och Cameron rejsade som på gamla dagar


 C och jag på 250:en


Brorsan bemästrade 450:en rigtigt bra och det blev självklart tävling oss emellan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar