onsdag 29 februari 2012

På hög

Måste få skriva av mej lite. Just nu känner jag mej så trött, L sover dåligt eller somnar dåligt kanske jag ska säga. Och vaknar sen alldeles för tidigt. Något som tär på krafterna, särskilt då våra dagar just nu är fullspäckade och L är inne i en väldigt klängig period där det mesta man gör/erbjuder honom är fel. Jag vet att han har ont i tänderna som just nu ploppar upp en efter en men tror även att det är början på "terrible two´s" som man kallar den första trotsperioden här.

Ibland vet han inte själv vad han vill, och andra gånger vet han men kan inte förklara för oss då han ännu inte pratar och frustrationen i båda fallen blir skyhög. Jag får verkligen inget gjort och alla måsten samlas på hög, det känns som jag ligger efter med allt just nu. Att huset fortfarande är halvfärdigt är ett annat irritationsmoment, fortfarande inga gardiner i sovrummet, speglar i badrummen eller räcke på balkongen!

Gaah. Det var nog allt. Känns lite bättre nu :) Lovar ett positivare inlägg nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar