tisdag 7 februari 2012

Sommaren 2010

Var en av mina finaste somrar, en som jag aldrig glömmer! Jag minns det som sommaren då jag var gravid med L, men även som en väldigt härlig tid tillsammans med min familj och vänner i Sverige.

Även om inte orken alltid fanns, så hade jag tiden att göra vad jag ville med mina dagar. Det var underbart! Här kommer ett litet utdrag från den sommaren. Jag hade så mycket fräknar att jag knappt känner igen mej själv! Eller pigmentförändringar heter det ju egentligen, något som är väldigt vanligt när man är gravid. Dom försvann bara några månader efter L var född, men sen blev det ju vinter också.

Jag hoppas på några veckor svensk sommar i augusti men vi får se hur det blir med allt. Snart får jag ju iallafall svenskbesök, inte fy skam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar