söndag 19 februari 2012

Paragliding

Idag hoppade pappa ut för skylineberget! Det börjar bli något av en tradition och något vi lurar alla våra gäster att göra ;) Pappa var rätt nervös innan även om han inte skulle erkänna det haha. Han sa saker som att "det är ju iallafall en fantatstisk fin dag..." och " kom ihåg att L ska ha alla mina motorcyklar". Nu överlevde han ju hoppet även om det var lite halvläskigt när repen till fallskärmen trasslade ihop sej på första försöket. Men iväg kom dom tillslut!

Jag och C har hoppat en gång för 5 år sedan, det är helt klart något jag lätt skulle göra igen. Det och fallskärmshoppning (som jag visserligen aldrig testat men det verkar sjukt häftigt), däremot skulle jag aldrig någonsin hoppa bungyjump! 

Medans pappa seglade ner för berget så svischade jag och brorsan ner på andra sidan på varsin cykel.. Vi satsar på att hinna med några runs imorgon igen efter att jobb och måsten är avklarade :) Jag får passa mej så att inte brorsan åker hem snabbare än mej i DH.. Han var nämligen riktigt duktig!


Pappas paragliding:


Genomgång av instruktören, kul att se en tjej bland alla grabbar!



"Vad har jag gett mej in på egentligen?" ser pappa ut att tänka



Go, go, go - RUN!



And FLY!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar