måndag 20 februari 2012

Syskonhäng!

Idag har J och jag fått lite kvalitetstid tillsammans, bara vi två. Vi spenderade dryga tre timmar uppe i Skylinebackarna, J köpte ett halvdagspass och fick låna C:s cykel. Vi hade superkul även om mina krafter tröt på slutet.. Jag är inte van att cykla mer än 3 runs åt gången och idag blev det över det dubbla!

Emellan cyklingen ringde jag några samtal angående huset, bl.a så blir gardiner installerade på torsdag - härligt :) Men något jag är i större behov av är tvättmaskin!! Rörmokarn var här idag men åkte igen utan att ha fixat någonting.. Sjukt irriterande. Pappa sa att hade han bara haft delar så hade han fixat det. Men vi får hoppas att rörmokaren som inte har semester dyker upp igen imorgon!









Jag och brorsan i liften upp!



1 kommentar:

  1. Hej mina älsklingar, underbart att se er tillsammans..Jag hör på er båda att detta är ngt ni behöver,,lite gamla takter med erat crossåka tillsammans.. Men framförallt Emma som du sa lite kvalitetstid tillsammans.. vill bara säga att jag saknar er mina älslklngar så mkt.. Har insett ännu mer hur mkt ni betyder för mig,nu när jag inte har ngn av er vid min sida..Ni två är fantastiska o i eran bästa ålder o en glädjekälla för så många vill o kan o gör så mkt .Genom att dela med er o ändå vara ödmjuka.. Men ni behöver kanske mer än andra ta hand om er o unna er egen tid.. Eftersom ni ger så mkt, o framför allt du min älskade dotter.. Emma börjar det gå lättare m Lewis, så kanske Joel kan bidra m ngn lekstund o promenad m honom..Men Emma det jag längtar efter det är att ni ska komma hem en period så vi får rå om varann..Längtar efter dina kramar , ditt skratt o även när du blir lite tvärt sur men det är som ett vårregn.. ngt sköljs bort o det går fort över o så lyser solen igen..Ja, jag skulle kunna skriva en hel bok här om mina älsklingar, men det spar vi till ett annat tillfälle..Varma kramar till er alla..Mamma

    SvaraRadera