onsdag 22 februari 2012

Kommentera mera!

Ja för min egen del alltså, jag märker direkt när jag haft tid att slänga iväg några kommentarer i väl valda bloggar - vips så ökar läsarantalet! Kul, och jag hoppas förstås att några stannar här!

Jag, farsan och L kom precis hem från ett par timmar ute med vagnen, hur skönt som helst! Nu är det snart lunchdags här och jag har i vanlig ordning 4 hungriga grabbar att mätta. Inte det lättaste, kylskåpet töms på bara ett par dagar och min fanatasi när det gäller nya maträtter ungefär lika snabbt! Ska gå ut i köket och se vad jag kan hitta på idag...


 L i lekparken nere vid sjön där vi alltid stannar för lite lek 
och en fika på kaféet som ligger precis bredvid :




1-2-3 Åååååk!



1 kommentar:

  1. Jag kan ju alltid kommentera också!
    Hej :)
    Hittade hit på något vis häromdagen och är imponerad av att du har tagit steget att flytta så långt från Sverige. Intressant att läsa om dina erfarenheter. Bor ju inte så långt från Sverige själv men ändå inte där. Funkar ju faktiskt fint ;)
    Ha en fin dag!
    Karin

    SvaraRadera