tisdag 23 augusti 2011

Beach House Lunch

Det har varit en ovanligt bra dag nere på farmen, jag har haft fullt upp hela dan med att måla och greja både utomhus och inne. Problemet med mej är att jag inte har nåt stopp när jag väl börjat så jag målade inte bara trappan utan även hela entrén samt betongen runtom huset.. färgen tog slut när jag kommit halvvägs men jäklar vad fint det blev! Inomhus började jag lite smått med dörrar och gavlar och målade även om vår vedkamin i sovrummet :) Är inte klar på långa vägar men nu är jag iaf på G!

Vid ett-tiden åkte vi iväg till Beach House för en sen lunch, jag och C beställde varsin Seafood Chowder även denna gång - så gott! L smaskade på scones doppat i min chowder, han gav ifrån sej små förtjusta kutterljud som han gör när han riktigt gillar något så jag antar att det nu är en favorit även för L :)



Tittar inte ens i menyn numera.. ett tecken på att man är stammis?


Jag och min Seafood chowder, i bakgrunden en tavla till salu för 7500 kr(!!)


Liten sötnos som absolut inte är till salu! Han fick sitta på en egen stol en liten stund i väntan på barnstolen, och titta vad stolt han ser ut :)

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att få hålla på och pyssla sådär. Får vi se några bilder senare? :)

    SvaraRadera
  2. Ja självklart, jag lovar att bilder kommer!

    SvaraRadera