torsdag 18 augusti 2011

Positiv Press

Ibland kan bloggen faktiskt fungera lite som en spark i baken, säsrskilt när det kommer till träning. När jag väl skrivit ner hur missnöjd jag är med att jag inte tränat på länge och sen kommer med massa förklaringar till varför inser jag ju att det är just det, bortförklaringar! För vill man så kan man - lite motivation är det enda som behövs!

Rev ut några hemmatränings card från senaste Women´s Health och körde igenom dom 2 gånger utan paus - hur svettigt som helst! Styrkan i överkroppen var det inget fel på (förmodligen för att jag bär omkring på L hela dagarna), däremot har jag noll explosivitet i mina ben - jag klarade inte ens 60 sekunder av squat jumps, utan benen vek sej redan efter 30...

Något att jobba på!


Motivation på kort - precis vad jag behöver! 8 övningar a 60 sekunder x 2 = svettigt!




Hittade en praktisk stop watch online som jag använde mej av

1 kommentar:

  1. Hej! Du är så otroligt inspirerande med din fina familj och din träning! Tycker det är toppen att läsa din bogg. Tack för att du delar med dig av ditt liv!

    Mvh Caroline

    SvaraRadera