måndag 8 augusti 2011

Wake Up Call

Idag fick jag en sån där underbar varm känsla i kroppen när jag kände att fasiken vad härligt det är att leva! Jag var på väg från farmen till Queenstown och L började bli lite kinkig i baksätet så jag bestämde mej för att stanna vid en av alla rastplatser, just denna är dock vackrare än de flesta.

Jag satte L på axlarna och vandrade ner för en stig som leder till den klarblåa sjön, sen satte vi oss på stranden och kastade sten i vattnet och tittade på snöiga bergstoppar. Och mamman, hon fotade såklart en del...



Jag tog med mej dunjackan vilket visade sej helt onödigt (man blir varm av att bära bebis!), dock tyckte L att den var skön att sitta på!



Så många knasiga "bollar" att kasta med!



Inte ofta man hänger på en strand med snöiga berg i bakgrunden

1 kommentar:

  1. Asså... nyazeeländsk vinter verkar ju inte så tokigt - jag menar, kortärmat!! Sen vet jag ju att NZ är "picturesque" åt vilket håll man än vänder sig, så förstår att ni trivdes på rastplatsen :o)

    Hur gick det med bagaget då....? *håller tummarna*

    /J

    SvaraRadera