fredag 12 augusti 2011

A New Day


Bild tagen från vårt fönster alldeles nyss

Idag är det som tur är en ny dag och jag mår så mycket bättre än igår. Babygos, att måla och träning är tre saker som fixar det mest dassiga humöret!

I natt kvart över tolv då jag blev väckt ur den djupaste sömnen av att nån pillade mej i ryggen var jag dock mindre glad. Vad i helsike håller du på med väste jag till C varpå jag får ett sömnigt svar: "Im looking... looking for a little person.." Vet ingen som drömmer så mycket som C, och just i natt drömde han att jag rullade över och la mej på en bebis och därav hans grävande i min rygg. Han försökte få fram bebisen! Gulligt iof, men det tog mej över en timme innan jag kunde somna om..

Oh well jag och L tog sovmorgon till åtta, medans C var tvungen att gå upp kl sex så jag ska inte klaga :) Just nu ligger min lille älskling och sussar sin morgonnap, när han vaknar ska vi åka in till stan och handla och förhoppningsvis även catcha up med Emma och lille Cooper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar