torsdag 25 augusti 2011

Mini Muscle

Tog med mej L till Mini Muscle igen denna vecka, förhoppningsvis slipper han att bli magsjuk denna gång! Kan ju knappast låta bli att låta honom träffa andra barn i rädlsa för att han ska bli sjuk - nä det är en risk man får ta helt enkelt! Han hade iallafall hur kul som helst, min stora kille :) Så roligt att se hur dom utvecklas för varje vecka i den här åldern.

Tänk er en stor sal med bollhav, mjuka madrasser, klätterställningar, tunnlar och rutschkanor, lägg till musik och sång i slutet och en sisådär 20 barn och deras föräldrar (mest mammor, men några pappor dyker upp då o då) - det är Mini Muscle!

Nu ligger min lille älskling och sussar, helt utmattad av all lek och stoj. När han vaknar ska vi bege oss till Walnut Cottage där vi ska äta lunch tillsammans med C, hans mamma, mormor och moster. Första gången som gammelfarmor (som hon ju blir till L) träffar L, så jag anar att det är ett efterlängtat möte! Lite orolig att jag ska hinna dit i tid dock, 12 är det sagt och kl är redan 20 över 11 och L lär sova ett bra tag till. Sen skulle det ju vara allra smidigast att servera honom lunch hemma innan vi åker, det är nämligen en kladdig historia dessa dar, så jag undviker helst att göra det ute.. Men kanske är jag tvungen idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar