söndag 7 augusti 2011

För bra för att vara sant?

Igår fick jag ett email som fick mej att hoppa högt! Det var från American Airlines som säger sej ha "lost property" som tillhör oss. Det verkar med andra ord som resväskan med alla L:s kläder, doppresenter och min laptop i som har varit borta i över månad,  är funnen!! Jag har ringt numret jag fick men har hittills bara kommit fram till en telefonsvarare, antagligen för att det är helg - får prova igen imorgon.
 
Åååh jag är så glad, hoppas nu bara att allt finns kvar i den!
 

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att det är den.

    SvaraRadera
  2. Åhhh, håller verkligen tummarna för att det är allt som ni saknar!! Så trist att förlora bagage - och extra tåkigt när det var fina presenter från en så speciell dag som Ls dop.

    /J

    SvaraRadera