tisdag 2 augusti 2011

Pineapple Dream


Bild hämtad från den här mysiga bak- och matbloggen

Så var jag i bakartagen igen! Igår blev det savoury muffins (perfekta som snabbt mellanmål!) och idag snubblade jag över ovan söta recept...

Imorgon ska jag och E ta med våra små till Mainly Music, ska bli spännande att se vad det är för nånting. Jag har mina aningar att det kommer vara nåt i stil med svenska kyrkans barntimme. Minus de svenska barnsångerna då.. Jag som inte kan en enda engelsk barnsång förutom möjligtsvis Twinkle Star!

Efter det ska jag på ett call back för en audition jag var på för ett par veckor sen. Mitt senaste modelljobb för Decathlon i fredags var nog det snabbaste jag gjort, själva fotande var över på en timme! Det var jag och en tjej till som stod vid varsin stepbräda, jag stretchade och hon gick upp och ner, båda i alldeles för små skor haha. Fick frågan om jag inte kunde länka när kampanjen är aktuell, självklart ska jag det! Den kommer visas i 2 månader över Europa, men inte här på NZ.

Nä nu ska jag äta paj med vaniljglass. Skulle ha varit vaniljsås egentligen men man får ta vad man har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar