tisdag 9 augusti 2011

Bobs Cove

Blev en aning rastlös på eftermiddagen och fick den där välbekanta känslan som jag ofta får, att jag bara måste ut, ut, UT! Så jag tog bilen och körde ut mot Bobs Cove, ett av alla naturreservat på andra sidan Queenstown.

Dock saknar jag en riktig vagn just nu då alla tre hjulen gett upp på Mountain Buggyn och jag inte får de nya än på ett par dagar. Därför slängde jag upp L på axlarna även idag (inte ett dugg bekvämt, det gör skitont i nacken efter ett tag - L däremot tycker att det är superskoj att sitta där uppe och pilla mej i håret haha) och traskade ner till sjön. Vi stannade inte så länge då det var betydligt kallare idag än igår, men en knapp halvtimme utomhus räckte för att känna sej lagom uppfriskad och rosig om kinderna!

PS. Fick ett nytt mejl om resväskan idag, det är garanterat vår och det verkar som allt finns kvar i den. Dom frågade vad flyplatsen over here heter, så förhoppningsvis är den på väg hit nu!





1 kommentar: