tisdag 16 augusti 2011

Menlös Ytlighet

Jag läser alldeles för många bloggar, jag har såklart några favoriter som jag blir inspirerad och glad av men sen läser jag en hel bunt menlösa ytliga bloggar som jag bara mår dåligt av! Ändå så kan jag inte låta bli när jag inte har nåt bättre för mej... fast bättre saker att göra finns ju absolut, många dessutom.

Idag satt jag och bläddrade lite i gamla inlägg i, hör och häpna, min egen blogg! Bra mycket mysigare, och bättre för självkänslan. För varför jämföra sitt liv med andras egentligen? Man ska ju sätta mål och visioner som passar sej själv, inte nångon annan!



Vad i DITT liv är DU tacksam, glad eller stolt över? Tell me!

1 kommentar:

  1. Word!
    Är själv inne i en svacka just nu då Alvar kör slut på oss... Förhoppningsvis övergående. Men jag skulle också behöva lite uppmuntrande läsning eller något som gjorde mig stolt över nåt tex...

    SvaraRadera