torsdag 25 augusti 2011

En påse mirakel?


Kom just hem från Skin Institute med en påse full av samples, nu ska här testas under 2 veckor och sen får vi se om jag tycker att det är värt att köpa produkterna! Känns bra att få en liten trail period innan man lägger ut flera hundra på skin care som kanske inte ens hjälper. Men jag har hört så mycket om särskilt en av krämerna att jag blir förvånad om jag inte ser nån skillnad alls.

För övrigt känner jag mej totalt slut på energi.. kroppen värker och huvudet är tungt och jag känner mej bara så TRÖTT. Hoppas inte jag håller på att bli sjuk? Lovade just att vi ska gå över till några vänner ikväll men helst av allt vill jag bara stanna i soffan, beställa take away och se en film.. Oh well, kanske kan vi hinna med det sistnämnda när vi kommer hem.

1 kommentar:

  1. Hoppas att någon av produkterna fungerar. Jag är också inne i en riktig trött-period. Känns som att jag skulle kunna vara sova med soffa hela dygnen...

    SvaraRadera