torsdag 18 augusti 2011

Blogg Trubbel

Jag har velat bloggat ända sen igår kväll men tydligen har blogger uppdaterat en massa funktioner och detta har lett till ett "spinning wheel" i rutan där jag försöker skriva min text. Tydligen ett vanligt problem men jag får ingen rätsida på det, sjukt irriterande! Tog t.o.m med mej laptopen till Gus som är IT expert men inte heller han kunde hjälpa mej..

Nåja, nu bloggar jag med en gammal version av blogger i väntan på att den nya ska börja fungera (tänk om jag kommit på det knepet en dag tidigare!).

Jag och L har haft en toppendag här i QT, vi var på Mini Muscle imorse och nu på eftermiddagen tog vi en fika i stan, gungade i parken och gick en promenad längs stranden och tittade på alla fiskmåsar och ankor - mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar