lördag 20 augusti 2011

Our next house


Nu händer det grejer nedanför slänten, varje dag jag tittar ut över balkongräcket så är det lite mer som är byggt! Har dock släppt tanken på att det är vårt nya hem, nej det är lika bra att bara se det för vad det är; ett business projekt. Tids nog så får jag nog mitt drömhem! Ett beständigt, där jag kan spika upp tavlor bäst jag vill och inte behöva tänka på dom nästa ägarna. Tillsvidare får jag väl leva runt nere på farmen där jag kan spika och greja hur mycket jag vill... fast det känns liksom inte lika lockande. Det är ju här i QT jag känner mej hemma. Men jag ska försöka göra det bästa av det, när jag väl är nere på farmen. Åker ner imorgon igen för några dagar.

Till sommaren har jag planer på att fixa en sandlåda och hänga upp en gunga i trädet åt Lewis. Några sköna utemöbler vore inte helt fel heller, så vi kan sitta där ute och fika under ett färgglatt parasoll! I väntan på varmare tider borde jag ta tag i köket där jag behöver några hyllor, plus framkalla lite fina familjekort och hänga upp i sovrummet. Vardagsrummet är i behov av lite ny färg och nån fin stor tavla på väggen, gardinerna behövs läggas upp och gardinomtag fixas... Gud jag har ju hur mycket som helst att stå i om jag vill! Projekt farmhuset kan vi ju kalla det. Börjar på måndag!

Nu ska jag krypa i säng och förhoppningsvis sova fler timmar än igår. Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar