lördag 6 augusti 2011

Lyx Yacht

Festen igår ägde rum på en riktig lyxbåt, den hade hela 4 (stora!) sovrum, alla med separata badrum, en del av dem med badkar i! Självklart fanns det även ett stort vardagsrum, kök, lounge bar och två soldäck... Båten kostar vanligtsvis1200 dollar i timmen att hyra, och används för just private functions, bröllop etc. En helt galen summa om du frågar mej men V hade fått ner priset då vi var över 30 pers och inte var ute mer än 3 timmar.

Hursomhelst var det en riktigt kul kväll fast så här i efterhand skulle vi nog åkt hem när båtturen var över istället för att fortsätta vidare till en bar.. Jag mår som jag förtjänar idag!


Några bilder


Jag i en av de lyxiga sovrummen på nedervåningen. "Se riktigt förförisk ut nu Em" hojtar V innan hon trycker av kameran, varpå min något konstiga min haha



Badrum med spabad... Ifall man skulle vara lite frusen efter ett dopp i sjön/havet kanske?



Vic och jag kom överrens om att vi lätt skulle kunna tänka oss en båt som denna



Högst upp på däck var det minst sagt kallt, tur att det fanns tjocka filtar att linda in sej i!



I baren jag inte skulle ha gått till... ;)


2 kommentarer:

  1. vilken lyx syrran:-) Vad firade ni här för nått?

    Kram broder

    SvaraRadera
  2. Det var Trevs födelsedag, han fyllde inte ens jämnt men Vic slår alltid på stort!

    SvaraRadera