torsdag 22 oktober 2009

22:31

...är klockan här och jag borde ligga i sängen vid det här laget men har inte riktigt lyckas ta mej dit än. Ligger och kollar på en minst sagt djup film med Anne Hathaway. "Rachel is gettin married" tror jag den heter. Den är så deppig att jag inte riktigt klarar att se den utan måste ha laptopen emellan mej o tvn som en liten barriär. Typ som en kudde när man kollar på skräckfilm!

Var ute o åt middag med V o T ikväll. Vi åt japanskt på Minami o stackars V fick bara in mat hon inte gillade.. Tippar på att det inte blir nåt återbesök för henne inom en snar framtid. Appropå mat så har både jag o C sagt att från o med imorrn får det vara nog med allt onyttigt skräp vi stoppat i oss dagligen i vad som känns som flera veckor nu.. C fick lite av en chock när han ställde sej på vågen uppe i Christchurch, och jag var inte mycket bättre jag! Ligger flera kg plus sen bara nån månad tillbaks.. gör inget om jag ligger kvar där men jag måste verkligen byta ut allt kaffe, choklad, glass, muffinsar o alla jäkla smörgåsar mot NYTTIG mat. Vill känna mej hälsosam, stark o pigg!


Med dom orden avslutar jag för ikväll... God Natt!

PS. Filmen börjar lida mot sitt slut den med, ska försöka ge den all min uppmärksamhet för en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar