fredag 30 oktober 2009

Var tog alla läsare vägen?

Antar att dom försvann nånstans under sommaren då jag hellre åt glass, åkte o badade o hängde med vänner istället för att blogga. Nu känns motivationen att fortsätta rätt låg då antalet sidvyer tycks helt ha avstannat. Bloggvärlden är tuff - syns du inte finns du inte! Typ som den riktiga världen med andra ord.. Jag är inte alls så deppig som jag låter, tvärtom - idag är en helt underbar dag där ute, det är fredag o jag känner mej ovanligt lätt till sinnet!

Ska försöka få lite ordning på röran här hemma jag befinner mej i bara, sen vid elva ska jag, I o F träffas ute vid 7mile o cykla några varv. Skulle även vilja hinna med att fota lite idag, det gäller att passa på dagar som denna!



Sjön är alldeles spegelblank - åh vad jag älskar såna här dagar!



Me alldeles just nu

2 kommentarer:

  1. Hejsan vännen, tänkte bara säga att du inte får sluta blogga! Lova det :-) Älskar ju att läsa om din vardag och dina äventyr därborta. Jag kan ragga lite läsare åt dig om du vill, hihi!

    Var ju på Vapiano och åt middag med Pat och Nina igår, var supermysigt men vi saknade dig kan jag lova. Får ta ett telefonsnack i helgen eller i början av nästa vecka.

    Pusssss på dig sötnos <3

    SvaraRadera
  2. Tack söta du - precis vad jag behövde höra! Miss u as always vännen.. Kanske kan höras söndagkväll din tid? Eller mån kväll om d funkar bättre :) Puss o Kram!

    SvaraRadera