fredag 16 oktober 2009

A totally different day

Tur att jag rörde på mej så mycket igår för idag har jag mest suttit i en bil. Dessutom ÖS-regnar det ute och har gjort så hela kvällen.. väldigt irriterande då vi skulle iväg o cykla downhill, jag var så taggad så blev sjukt besviken då det bara regnade mer och mer ju närmre Wynyard vi kom. Väl där var det helt tomt på riders så det var bara att vända hem igen! Stannade till vid stans sportaffär på vägen och köpte en ny slang och däck till C:s cykel, där berättade personalen att det är ett Street Downhill Race i Wanaka imorrn. Om vädret är fint tänkte vi åka dit o ge det en chans! Vet inte riktigt om det är min grej dock, cykla ner för trappor o skit inne i stan. Jag är mer förtjust i riktiga downhill dirt tracks.



Jag uppe på Coronet där jag vann
Nationals i Womens' Open i början av året!

Hoppas ändå på sol imorrn! Nu ska jag ta en dusch o byta om till sköna myskläder, sen blir det film och Lindt chokladbollar - mums :)

Hoppas du får en bra fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar