torsdag 8 oktober 2009

Fortfarande okysst

Haha o jag hoppas att det så förblir tills jag träffar älskling ikväll! Casting ladyn hörde av sej strax efter senaste inlägget och sa att min tid blivit ändrad tillbaka till 4.30. Passar mej mycket bättre då jag hann träna i lugn o ro, hem o ta en liten tupplur för att nu sätta igång o städa. Det kommer eventuellt en fotograf hit vid tre-tiden o ska ta bilder till deras annonser i property press. Regnar ute just nu så tveksamt om det blir av, jag hoppas inte! Fast man kan ju aldrig veta, så lika bra att ha det hyfsat snyggt här hemma iallafall..

Ska ladda ner lite ny musik till iPoden också tänkte jag. Blir aldrig av då det tar sån tid o är omständig så vanligtsvis lyssnar jag på samma låtar i typ ett halvår tills jag har sår i öronen.. Nä dags för lite fräsch musik för framtida powerwalks och gymbesök! Vad är dina favoritlåtar just nu?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar