onsdag 14 oktober 2009

Wednesday

C har åkt ner till farmen för möte med bankmanagern idag, plus att han är tvungen att fylla i för en anställd som är ledig tors-fre. Jag hade såklart valet att följa med men stannade hemma denna gång.. Blir lätt lite trist där ute och jag känner mej inte helt bekväm att stanna i 3 hela dagar. Vore en annan grej om vi hade vårt eget hus o jag kunde ha en del av mina saker där, ett litet kontor där jag kunde sköta räkningar och ha mina målningar. Blir kanske så ifall vi "flyttar" farm då C:s föräldrar och syster förmodligen inte flyttar med till nästa. Vi kommer såklart inte bo "in the bush" permanent, utan det handlar bara om 1-2 nätter i veckan för mindre än ett år. Känns som en massa är på väg att hända och jag tror att den närmsta tiden kommer handla mycket om tålamod och planering.

Right Now





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar