lördag 3 oktober 2009

Stackars pojkvän

Min blues fortsatte även denna dag .. oj oj vilken surtant jag varit hela morgonen! Nu är jag dock som vanligt igen (så nära det går). Stackars älsklingen får stå ut med både det ena o det andra, måste säga att han klarar det galant. På nåt sätt lyckas han alltid få mej att skratta :)

Idag har vi hunnit med en sväng till gymmet, en fika uppe i Gondolan  o nu sitter vi o väntar på kusin, flickvän o föräldrar som kommer hit alldeles strax. M:s föräldrar håller på o bygger ett hus på andra sidan sjön, o ska därför ta en titt på våra lägenheter för lite ideér. Jag tror att det kommer vara alldeles för modernt för deras stil men säkert ser dom nåt som dom gillar (eller ogillar) o kan ta med sej hem.

Jag har tagit en hel del bilder idag, ska ladda upp dom senare när jag får tid!

Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar