torsdag 1 oktober 2009

En grå (monochrome) vardag

Vilken dag... skriver jag ofta det förresten? Känns lite så. Hursomhelst har vi haft folk i skytteltrafik hela dagen som tittat på lägenheterna, vilket innebär städa städa stäääda. Är helt slut! Fast det är ju kul att vi har intresse, bättre det än att ingen alls hör av sej. Sen vi skrev över en av lägenheterna till en annan mäklare har det även blivit lite konkurrens tror jag, båda agenterna försöker lite extra tror jag minsann! Att lågkonjukturen äntligen börjar lätta lite på den här sidan av jorden är ju inte heller helt fel :)

När jag var klar med båda lägenheterna drog jag ner på stan, köpte med mej en sallad och åkte sedan ut mot Glenorchy för att fota lite. Gillar effekten denna bild har:





Tänk starka vindar, vatten och vita moln




Och så ett självporträtt av fotografen!

Funderar på att gå ut o tvätta bilen som är täckt i lera och damm.. Har även ett gäng cyklar som inte skulle ha nåt emot att bli tvättade. Lika bra att fortsätta denna dag i städandets och tvättandets tecken! N skulle höra av sej om klättring ikväll, får se om det blir nåt. Ska jag vara helt ärlig så skulle jag inte ha nåt emot att tillbringa kvällen på soffan under en filt med lite choklad, en bra tidning och tända ljus. C sover ner på farmen i natt så skulle kanske passa på att hyra nån chic-flick också när jag ändå är igång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar