lördag 17 oktober 2009

Wanaka Urban Downhill

Vi åkte över till Wanaka imorse, trots regnigt väder. Det klarnade dock upp under dagen och var under några timmar då tävlingen pågick tillochmed riktigt soligt! Är väldigt nöjd med min placering; jag vann! För älsklingen gick det inte lika bra, stackarn cyklade omkull och skrapade upp knäet rejält:



Som tur var fanns St Johns på plats och kunde lägga om såret


Snabbast under dagen var denna kille i Mens' Open med tiden 1:36!


Naomi vann Womens' Master med den grymma tiden 1:55


Själv cyklade jag i mål med tiden 1:58 i Womens' Open
och var däremed snabbast i min klass :)


Här säger jag tack till arrangörerna och att det var kul
att det var så många tjejer som tävlade


I pris fick jag en hemmasvetsad jättebuckla, en t-shirt
samt en Helikopter-Skid flygning med 4 åk värde nästan 600 dollar!

Summa sumarum - en jäkligt kul dag! Hade varit ännu bättre om C inte kraschat förstås.. Nu ska jag kolla lite på TV och sen sooova!

Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar