onsdag 7 oktober 2009

Det blir inte riktigt som jag vill!




Sitter här och försöker skriva ett stycke blogginlägg med bilder och om dagen som varit men det går inge vidare.. Bilderna hamnar huller om buller o inte alls där jag vill att dom ska vara! Kameran har hängt med lite här o var idag, först på en promenad med älsklingen innan han åkte ner till farmen, sen till över till W och hennes lilla A. Vi gick ännu en promenad och fotade längs vattnet. Är dock lite besviken över resultatet.. Fick inte alls till så många bra som jag hade hoppats på; var det inte skuggor i ansiktet, solen som gick i moln, A som grät eller kräktes så var det nåt annat haha. Nä blir till att försöka planera lite extra till nästa gång!                                                                                 
Ska snart gå o lägga mej, är så oerhört trött efter att ha sovit alldeles för lite på senaste tiden. Tillbaka till sunda vanor och ordentlig sömn säger jag bara! Imorrn ska jag dessutom på call-back för en audition jag gjorde förra veckan så ännu en anledning att hoppa i säng tidigt :)

God Natt kära bloggläsare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar