söndag 11 oktober 2009

Jag håller mitt löfte!

Lovade ju er bilder från igår o här kommer dom:


C och A på liften framför - jag var för seg o missade att hoppa på!


Remarkable Mountains - passade namn eller hur?


Himlen var klarblå!

'
Självporträtt!

Tagna med mobilkameran så kanske inte dom mest imponerande men ni får en liten glimt av hur det såg ut iaf! Hade en superbra dag och kväll igår, vi åt världens godaste chilibeef noodle soppa, drack vitt vin, åt sticky date pudding med vaniljglass till efterrätt och kollade på film. Blev Transporter 3, har du sett den? Så orealistiska actionscener att det blev komiskt - men rätt underhållande var det ju..

Nu ska älskling o jag iväg o ta en kaffe innan det är dags att ge lägenheterna en omgång.. (städa). Förhoppningsvis blir jag av med den ledsna hemlängtan klumpen jag vaknade med också. Fy vad jag saknar min underbara familj och fina vänner där på andra sidan jorden. Idag gör det EXTRA ont att vara så långt bort...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar