söndag 18 oktober 2009

It's all GO

Känns som jag inte har tid att andas, ännu mindre sitta här o blogga haha. Ska köra upp till Christchurch idag och kolla på mera farmland - vi har bara 10 arbetsdagar på oss att hitta en ny farm (från i torsdags) så det gäller att ligga i! Innan vi åker måste vi storstäda här hemma, jag vill hinna till gymmet, sen har jag även lovat att rasta V:s hundar då dom är på semester. Och det tar drygt fem timmar att köra till Christchurch så vi måste helst åka innan klockan ett!

Nu: frukost!

PS. Om bloggningen blir sådär dom närmsta dagarna vet du varför, jag sitter i en bil!





1 kommentar:

  1. Oj, det låter som om det händer en hel del nu. Håller tummarna för att allt löser sig i tid och att ni hittar nån schysst ny farm. Och GRATTIS till segern i loppet, grymt jobbat gumman! Usch, just nu är jag inne i en stooooor "jag saknar Australien så att jag tror att jag dööööör"-period, hoppas att den inte blir långvarig för då vet jag inte vad jag ska ta mig till... :-) Lycka till och sen får vi höras på telefonen när den här stressiga perioden är över för dig/er. Miss you as always vännen, stoooooor kram och en lyckospark i baken från mig <3<3

    SvaraRadera