fredag 9 oktober 2009

Lite tråkigt är det..

att jag under mina glansdagar på metrobloggen (haha jag är ironisk nu) hade omkring 700 (vilket dock e sant) visningar per månad och att jag nu kanske som mest kommer upp i 70-80... Men men det är smällar man får ta när man byter bloggplattform. Här kommer jag iallafall in och kan skriva inlägg alla tider på dygnet!

Nyss hemkommen från gymmet med C. Det blev ett duktigt benpass så nu sitter jag här lite småskakig med en proteindrink i handen - skönt! Fredagkvällar spenderas ju allt som oftast vid Wynyard Downhill Track men idag är det så förbaskat kallt ute så jag vete sjutsingen om det blir av?

Ska strax hoppa in i duschen, åka o handla lite mat o ja just det; måste redigera lite bilder åt W också o se om det är några hon kan tänka sej.

Hej Svejs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar