söndag 11 oktober 2009

On the farm

Sitter i soffan ute på farmen just nu. Har varit inne i Invers på ett möte med farm rådgivaren, jag följde med som moralt stöd. För inte är det mycket jag kan tillföra till diskussionen om en farm är bra eller inte mer än att jag ser om gräset är grönt och kossorna tjocka (det är ett bra tecken)... Haha. Köpte världens jätteglass på vägen hem och lyckades spilla chokladsås på både jeans och min sjal! Kanske inte världens bästa ide att äta glass i mörkret medan man åker bil? Pappa ringde på vägen hem mitt i glassen - det var en rolig överraskning, nu känner jag mej på bättre humör än på hela dan faktiskt.

Ska strax gå o lägga oss, imorrn ska vi upp o mjölka kor klockan fem! Nä nu skojade jag igen.. Det slipper jag som tur är. Blir en morgonpromenad istället medan C åker omkring på farmhojen och gör jag vet inte vad. Vid 10-tiden ska vi tillbaka in till stan för ett till möte innan vi åker tillbaka upp till fina Queenstown!



Här inne sitter jag nu!


Och ute i hagarna står dom här tjejerna..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar