fredag 2 oktober 2009

Blue Day



Har kännt mej lite "blue" hela dan idag.. Vet inte riktigt varför. Kanske för att jag hade så fullt upp hela dan igår o att allt gick i ett, så när jag vaknade imorse visste jag inte riktigt vad jag skulle hitta på. Längtar efter C. Dags för honom att komma hem snart tycker jag..



Skulle ju ha tagit foton av T:s barn idag men vädret imorse var inte det bästa. Eller ska jag vara helt ärligt så var det okej tidigt på morgonen men jag sov alldeles för länge.. Plus att jag måste erkänna att jag är lite nervös, så jag liksom skjuter på det. Vilket inte hjälper ett dugg. Kommer ju vara första gången hur mycket jag än pluggar inställningar och väntar på det perfekta ljuset.. Nä det är bara att ta tjuren vid hornen helt enkelt och do it! Och jag gör det ju gratis så T är nog tacksam så länge hon får ett par okej bilder..

Imorrn kommer C:s kusin o tjej hit igen. Förmodligen spenderar dom dagen i backen och sen ska vi äta på Botswana på kvällen. Blir nog bra. Dock har dom ingen säng att sova i då gästerna vi hade sist kissade ner vår gästsäng, vände på den och åkte utan att säga nåt. Har försökt med det mesta, spolat, gnuggat o sprayat med diverse rengöringsmedel men inget funkar så idag släpade jag ut madrassen o slängde den på trailern. Nästa soptipen! Då vi verkligen behöver en säng till (egentligen 2) för hus-visningar blir det att försöka hitta en ersättare snabbt som attan. Smith City (möbel-kedja) har tydligen stor utförsäljning nästa helg på event-centret, så ska försöka hålla ut tills dess..





1 kommentar:

  1. Hej sötnos!

    Nu är jag hemma från N.Y, och vi hade det hur bra som helst!! Gillar verkligen den staden men den är ju så himla stor, man fattar inte exakt hur stor den är förrän man har varit där. Kände inte du också så? Ska lägga upp lite bilder på fejjan tänkte jag, vi fotade en massa med syrrans och hennes killes kamera (systemkamera) så det blev grymt bra bilder. Vi får ta ett snack i telefonen snart, måste ju köra en uppdatering!!! Har en massa att berätta (om jobb och sånt) och självklart vill jag höra vad du har haft för dig.

    Men du fy fasen va äckligt det där med era gäster som kissade ner sängen var. Det är klart att sånt kan hända, men man kan ju iaf säga nåt.

    Puuuuuusssssssssss gumman

    SvaraRadera