lördag 31 oktober 2009

It's been a long day

Men åh vilken bra sådan! Klockan är efter elva på kvällen och jag har varit redo för sängen i flera timmar.. Remarks var helt galet kul, jag slog tillochmed flera av killarna när det gäller fart - hehe. Efter cyklingen blev det BBQ hemma hos I och F, stannade ett par timmar o satt o pratade o kollade på en downhill DVD som fick mej att vilja packa väskan imorrn och åka över till Whistler i Kanada! I o F åker i augusti nästa år o frågade om vi ville hänga på.. skulle vara sååå grymt men får se hur det blir med det.

Älsklingen har jag inte sett mycket av idag, han o T åkte över till Wanaka för ett jetski mission som tog hela eftermiddagen, och nu ska han strax ut med ett grabbgäng i stan. Jag stannar hemma - kudden lockar just nu så mycket mer än barhäng med ett gäng killar.

Har även audition imorrn som jag helst vill vara pigg o fräsch för! Vi ska ha sportiga gymkläder på oss vilket passar mej perfekt - typ så jag går runt till vardags :) Själva reklamfilmen kommer innehålla både klättring och rafting - spännande!

Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar