måndag 14 november 2011

Älskade Barn

Idag träffades jag och E med våra små älsklingar ute vid Jacks Point där vi åt lunch tillsammans. Eller jag åt lunch medan E som redan hunnit äta beställde ett glas rosé. Själv åt jag världens godaste laxsmörgås (japp jag är galen i den fisken) och drack islatte - yummie!

Imorgon ska jag på baby shower för en tjej som jag modellat med några gånger. Det är faktiskt den första baby showern jag går på, hmm undrar vad jag ska ta med mej? Det får bli en sväng ut på stan imorgon innan vi ska ses vid 11.

Jax som tog bröllopsbilderna ringde idag och sa att hon var väldigt nöjd med mej och att dom fått hur många fina shoots som helst att välja från - kul att höra! Dom ska ha en liten "get together" på torskväll på Minami, titta på bilderna och käka middag. Vore superskoj att gå men det är tveksamt om det funkar med min lille älskling då C måste vara nere på farmen. Imorgon däremot, är C för ovanlighetens skull LEDIG hela dagen - wihoooo :)



Lewis och Mia idag vid Jacks Point - gullungar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar