lördag 19 november 2011

Läsarökning!

Igår hade jag ett gäng fler läsare än vanligt, kul! Undrar just varför? Att lämna kommentarer i andra bloggar är något jag önskar att jag hann med lite oftare, det är ju såååå himla roligt när man själv får kommentarer!

Bloggen ger mej så otroligt mycket, den är som en öppen konversation med mej själv och er läsare - och sen stöter man ju på så många härliga människor i cyberrymden! Bl.a så kom ju min hemsida till mycket tack vare bloggen och en av mina trogna läsare och nu även klient :)

Jag har egentligen inte alls tid att sitta här just nu - om mindre än två timmar flyger M in till QT och jag har massa här hemma som ska hinnas med innan dess! Nu har jag suttit ner en stund och laddat med en kopp te så nu ska jag köra igång igen... Hej så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar