fredag 25 november 2011

Bye bye Highview

Idag sa vi farväl till vår lägenhet uppe på Highview.. jag har sörjt lite de senaste dagarna måste jag erkänna. Kändes trist att flytta från vår älskade lägenhet. Men en tvådagars flyttstädning ändrade på den saken kan jag ju säga... Ville inget hellre idag än att stänga igen dörren efter mej och aldrig komma tillbaka efter att ha städat och kört flyttlass i 10 timmar i sträck! 

Jag och M firade med thaimat och ett glas vin på balkongen efter att L somnat. Smakade helt underbart. Både maten och vinet. Står i valet och kvalet om jag ska orka med en dusch.. jag borde verkligen men frågan är om jag pallar mer aktivitet idag. Min kropp skriker efter raklångt läge och sömn.

God Natt!



Jag på vår f.d balkong

2 kommentarer:

  1. Vi kämpade på bra och det vin glaset, ja det var vi väl värda =)

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att ni stått i hel del med flytten! Men jag är imponerad ut av er! Du är jätte duktig syrran min;-)

    SvaraRadera