tisdag 8 november 2011

Pusselbitarna faller på plats!

De senaste veckorna, nä förresten månaderna, har varit väldigt "stressful" och inneburit så mycket oro och väntan - därför känns det i hela kroppen nu när pusselbitarna äntligen börja falla på plats. Jag har haft svårt att sova, även fast jag varit enormt trött men förhoppningsvis blir det ändring på det nu!

Lägenheten är såld, vi har hittat en liten "unit" att bo i (skrev på kontraktet idag!!) tills vårt hus är färdigbyggt, C är så gott som klar med sitt projekt nere på farmen där han har installerat ett gigantiskt vattensystem för att vattna hagarna med, M kommer och hälsar på om några veckor (och nu har jag äntligen sovplats att erbjuda som jag lovade) och biljetter är bokade åt pappa och J - allt känns med andra ord himla bra just nu :)

Ska fira med lite glass ikväll tror jag bestämt!

 

Kombinerade nytta med nöje idag kan man väl säga när jag tog en powerwalk
till ett möte med vår mäklare! Tajmade det perfekt med L:s sovstund



Det har förresten blivit sommar igen, 23 grader idag - ljuvligt!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad skönt att du börjar få ordning på pusselbitarna och kan slappna av. Det mesta brukar ju ordna sig till slut, fast så känns det ju sällan när man är mitt uppe i allt...
    Vad härligt det ser ut med det gröna gräset mot den vackra sjön och blå himmel. 23 grader är ju heller inte helt fel. Här är det just nu 4 grader och inga löv kvar på träden. Njut av sommaren!
    /Ji

    SvaraRadera
  2. Å vad roligt att höra! Det är ju helt sjukt vilka vyer ni har! Tack för att du delar med dig av dem. :)

    /C

    SvaraRadera