lördag 5 november 2011

Humörsväng och långkörning

Jag drog en liten viting ändå tillslut, skyllde på L som (faktiskt) sov dåligt natten som var och som följd var extremt gnällig, klängig och trött idag. Hade jag varit kvar i QT så är det möjligt att vi ändå dykt upp på kalaset men nu packade vi in oss i bilen och körde ner mot farmen några timmar tidigare istället.

Har städat, skurat golv och vikt tvätt sen jag hit kom. Sådär kul, men nu är det iallafall rent och fräscht här! C har haft en kompis som bott här och jobbat extra i veckan och alla vet ju hur ett grabbhak tenderar att se ut efter ett par dagar.. ;)

Jag har varit extremt uppoch ner i humöret idag, på spänn liksom men nu börjar jag äntligen varva ner. Ska stänga av datorn nu och koppla av med en film tillsammans med C!



I bilen ner till farmen. Så fort en extra trallvänlig låt kommer på radion så börjar L digga med,
så himla sött!

Kaffe och en stor flaska vatten - ett måste vid mina långkörningar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar