torsdag 17 november 2011

En Dagens

..tänkte jag att jag kunde bjuda på för ovanlighetens skull! Annars har jag inte varit värst effektiv idag men ibland tror jag att det är bra med såna dagar, för att ladda batterierna liksom. Sitter här med en hög fakturor som jag hade hoppades skulle vara klara under dagen men nu får jag sitta med dom en stund på kvällen istället när L somnat.

Dock är internet här ute på farmen så segt att jag håller på att bli galen! Ger snart upp.. På tv går just nu ett program (brittiskt, vad annars?) som heter "Embarrassing Bodies" och tar upp alla möjliga kroppsliga defekter. Jag sparar er på detaljer.. Det är lite småäckligt men jag kan inte låta bli att titta ändå!



Dagens:



Jag är sällan nöjd direkt efter ett frisörbesök men denna gång var jag det,
gillar framförallt färgen!



2 kommentarer:

  1. Verkligen jättefin frisyr! Och jag älskar dina dagens ju :)

    SvaraRadera
  2. Å vad fin du är! Jag längtar till jag kommer i jeans igen. ;)
    Hårfärgen ser väldigt bra ut, naturlig och fin!
    /Caroline

    SvaraRadera