lördag 12 november 2011

Diamonds Baby

Var ju som sagt och provade ut ringar i torsdags, samma dag som kaosbesöket på hårsalongen.. En av ringarna jag testade (och som för övrigt passade perfekt) kostade 50 000 dollar!! En kvarts miljon svenska kronor med andra ord. Herregud, helt galet ju. "You better not loose me on top of the hill" var det enda jag kunde få ur mej. Nu vet jag inte om juvelaren låter oss låna just den ringen men de andra var inga dåliga alternativ de heller. En annan liten rackare gick loss på 55 000 kronor...

Nu är jag och C inte ens förlovade, men OM det händer en vacker dag så lägger jag hellre de stora slantarna på en resa nånstans för oss tre!

Appropå resor så är jag såå sugen på några dagar i Australien efter jul men vi får se hur det blir med det.. Kan bli lite tight om tid gissar jag. De närmsta månaderna ska vi ju flytta inte bara en, utan två gånger, bygga klart vårt hus samt få besök från Sverige! Att hinna med att fira jul däremellan är nog det enda vi mäktar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar