måndag 14 november 2011

Behind the Scenes

Nu är jag lite vaknare än vad jag var igårkväll. Hade såå kul igår även om jag var helt slut när jag kom hem!  Solen sken hela dagen förutom de sista två timmarna som slutade i spöregn och blåst på toppen av Queenstown Hill. Vilket tyvärr gjorde att sista klänningen och håruppsättningen aldrig plåtades men förhoppningsvis så fick fotografen de bilderna hon behövde ändå!

Teamet bestod av 6 urgulliga tjejer; fotograf, assistent, wardrobe, assistent, make-up och hair, som alla var jätteduktiga! Här kommer några fler behind the scenes bilder:




I  salongen där första omgången hair and make gjordes. På väggen sitter jag(!), ni kanske känner igen bilden från min header?


Jag i trailern där vi bytte om


Denna kyrka var vår första location av 3. Den låg precis vid vägen och bilar som körde förbi tutade då de trodde jag var en "riktig" brud!


Sam som var den andra modellen sminkas av Elaine. Vi fick låna rocar att svepa om oss emellan plåtningarna, både för att skydda klänningarna och hålla oss varma


Final touch ups!



Look nr 2 - kolla in mitt hår!



Väldigt annorlunda än min första mer klassiska look. Denna var mer edgy, och vi hade riktigt kul när vi tog bilderna. Bland annat fick jag sitta på en trappa med klackarna avsparkade och se ut som jag tänkte "vad i helsike har jag gjort!" Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar