fredag 11 november 2011

Loved it!

Tittade på Bridesmaides igårkväll tillsammans med C istället för kvällen innan som jag först tänkt (det blev för sent!).  Som vi skrattade! Jag fullkomligt älskade filmen, den hade en sån där torr sarkastiskt (och ibland lite sorglig) humor som är fantastisk när den görs rätt. Jag låg på soffan och tjöt av skratt vid iallafall två tillfällen.. Var nog tur att jag såg den hemma och inte i en biosalong!

Det var en helt underbar fin kväll igår och vi tog med oss L in till stan, köpte en ugnsbakad seafoodpizza från The Cow att dela på och satte oss i en park nere vid vattnet och åt - hur mysigt som helst! Och i lugn och ro för en gångs skull, tilloch med C var avslappnad! Sen matade vi ankorna (och fula fiskmåsar) med resterna av pizzan till L:s stora förtjusning, och som avslut gick vi till lekparken och lekte en stund. Klockan var sju och det var fortfarande soligt och varmt i luften!

Inte undra på att L tog sovmorgon till strax innan nio idag! Nu ska jag röja undan lite här hemma och sen packa in oss i bilen, göra några ärenden i stan och sen köra ner mot farmen. C är redan där, han åkte vid sju i morse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar