onsdag 9 november 2011

No plans


För första gången på länge har jag en dag utan planer eller måsten - det känns ofantligt skönt, men väldigt ovant! Nästan så jag tror att jag glömt bort att jag ska befinna mej nånstans och tittar på klockan då och då innan jag inser att jag inte har nånting inbokat :)

Fast halv två tänkte jag ta med lille älsklingen till Mainly Music i Arrowtown, och kanske blir det en sväng in till stan också. Är sugen på lite nya sommarkläder! Ikväll ska jag hyra Bridesmaides som just kommit ut på DVD här. Nån som sett den?



Appropå bröllop, Jax från Collective ringde igår och sa att
bröllopsfotograferingen blir av i helgen; oavsett "rain, hail or shine"!



2 kommentarer:

  1. Det måste vara skönt att inte ha något planerat och bara göra det du vill. Jag har sätt den filmen och den är rolig bra men också lite sjuk. :)

    SvaraRadera
  2. Smaken är som baken. Men jag tyckte att den aldrig riktigt "kom igång". Jag satt mest och vred på mej och hade inga problem med att gå på toaletten utan att pausa. Så inte mycket plus poäng för min del.

    SvaraRadera