onsdag 13 januari 2010

1 Day 2 Go

Sen är huset tomt.. jösses kommer ju kännas helt knasigt efter alla dom här veckorna. Både jag och C är helt slutkörda och går på sista växeln för att uttrycka mej i cykeltermer haha. Appropå cykling så har jag bestämt mej för att rejsa NZ mästerskapen i Downhill i Dunedin i helgen. Jobbar på att få med mej C oxå - jag har nästan lyckats tror jag :)
Första deltävlingen var i Christchurch förra helgen så jag planerar inte att jaga poäng utan gör det mest på kul! (Intalar jag mej men vet ju att när jag står där på startlinjen så kommer det vara dödligt allvar haha) Cyklingen har gått riktigt bra på sistone o jag är inte långt efter grabbarna på banorna här hemma så varför inte inte ge det en chans och rejsa mot lite tjejer?

Nu ska jag borsta tänderna, torka håret o sen åka ner o plocka upp D, B:s tjej o ta med henne in till stan för lite shopping. Stackarn satt hemma med ungarna hela kvällen medan vi var iväg o cyklade, dags att hon får göra nåt roligt oxå!

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar